Ai o afacere online si vrei sa stii cum o poti imbunatati, cum sa ai mai mult trafic pe website-ul tau si totodata, mai multe vanzari? Raspunsul este simplu – daca inca nu ai facut acest lucru, trebuie sa beneficiezi de servicii SEO. Optimizarea pentru motoarele de cautare iti aduce trafic 100% organic, numit deseori si gratuit. Chiar daca platesti pentru serviciile SEO, nu platesti pentru trafic in sine – eforturile SEO iti aduc trafic, mai mult sau mai putin, in functie de colaboratorii alesi.
Totusi, inainte de a apela la diferite agentii sau specialisti, este indicat sa stii exact ce implica SEO. Evident, vrei sa poti evalua serviciile care iti vor fi oferite, nu? Asadar, in cele ce urmeaza vei afla mai multe informatii despre serviciile SEO si ce includ acestea.
Care sunt elementele principale SEO?
In prezent, sa beneficiezi de servicii SEO inseamna sa ai parte de optimizare on page si off page, SEO tehnic, SEO local, dar si de o strategie de continut optima (chiar daca ai un magazin online). Toate aceste elemente iti garanteaza faptul ca vei vedea o imbunatatire la nivel de trafic.
Iata ce implica fiecare:
- SEO on page – are in vedere optimizarea facuta la nivel de website. Fiecare pagina a website-ului tau trebuie optimizata pe anumite cuvinte cheie, atat textul, cat si imaginile. Totodata, structura trebuie sa fie una prietenoasa pentru motoarele de cautare – linkuri optimizare, precum si linkuri externe si interne, printre altele;
- SEO off page – are in vedere obtinerea de linkuri care trimit catre websiteul tau pe alte websiteuri, de regula relevante pentru nisa in care activezi. Aceste linkuri au rolul de a creste autoritatea si nivelul de incredere de care se bucura website-ul tau in ochii motoarelor de cautare. Scopul final este de a imbunatati pozitia pe care afacerea ta o ocupa in SERPs;
- SEO tehnic – are in vedere elementele de fundal ale unui website, precum structura paginilor, erori, precum si UX si UI, printre altele. O metrica importanta pentru specialistii care ofera servicii SEO este viteza de incarcare a paginilor;
- SEO local – aproape orice afacere poate beneficia de pe urma unui profil Google Business. Acesta, daca este completat si optimizat corespunzator, imbunatateste imaginea afacerii tale in mediul online si ofera totodata clientilor toate informatiile de care ar avea nevoie direct in rezultatele cautarii. Astfel, este mai usor pentru acestia sa ia o decizie privind o achizitie sau interactiunea cu afacerea ta;
- Continut – este important ca orice afacere sa aiba o pagina de blog pe website. Articolele informationale, relevante pentru nisa ta si optimizate pe anumite cuvinte cheie, iti pot aduce si mai mult trafic organic. Totodata, o mare parte din potentialii clienti care doresc sa achizitioneze un produs iau o decizie finala pozitiva in urma informatiilor citite pe un blog sau intr-o recenzie. Beneficiezi astfel de puncte bonus daca blogul respectiv se afla chiar in magazinul tau online.
Asadar, cand apelezi la servicii SEO, trebuie sa ai parte de toate cele mentionate, in principal. Elementele de mai sus sunt fundatia unei strategii SEO complete, care cuprinde mai toate aspectele care influenteaza pozitia website-ului tau in rezultatele cautarii.
Specialistii The Markers iti pot spune mai multe despre SEO si despre influenta pe care o poate avea acest domeniu asupra unei afaceri care doreste sa fie prezenta in mediul online!